Sunday, January 11, 2009

الفيتو المصري من جديد




عودة الحذاء المصري للساحة بعد سرقة الحذاء العراقي الاضواء منه قليلا ... عاد مرتفعا عاليا تحت القبة من جديد .. بعد غياب طويل عن ساحة الأحداث لأكثر من عام
المره دي الحذاء اترفع من النائب اشرف بدر الدين للنائب نشأت القصاص عضو حزب الوطني بردو ... (واقعه العالم قبل الماضي كانت بين طلعت السادات و احمد عز عضو الوطني)

انما ليه اشرف رفع الجزمة ! الراجل طول ماهو قاعد عمال يسمع في كلام من نوعية ان المعارضة عميلة و خاينة , و بتعمل لصالح جهات خارجية و بتشوه صورة النظام و بتزايد على القضية الفلسطينية و ان مصر سباقة و كلام من دا و من مين .. من عضو حزب وطني!!...الراجل مقدرش يستحمل أكتر من كدا و دمه غلي و ملقاش غير الفيتو المصري اللي يعترض بيه – كويس انه معملش حاجة تانية كان زمانها فيها رفع حصانة –

و بيني و بينكم الجزمة هي اسمى رد على امثالهم ... مين بيتهم مين بالعمالة ؟!! ايه البجاحة دي !! و سباقة ايه و مزايدة مين و صورة ايه اللي المعارضة عايزة تشوهها .. ما صورة حسني مبارك بتتحرق مع العلم المصري و الإسرائيلي في بلاد العالم حتى الدول الافريقية و لعت فيه.
سمعه مصر في الحضيض

سابقة لم تحدث في عهد أي من حكام مصر ... حدثت بفضل نظام مبارك ... دول افريقية تحرق علم مصر !
أقل ما يرفع للنظام فعلا هو الحذاء

2 comments:

Anonymous said...

بارك الله فيك

موضوع ممتاز

منتديات

http://www.56waat.com/vb

منتدى

http://www.56waat.com

دليل

http://dalil.56waat.com

قران كريم

http://www.56waat.com/quran

قصايد

http://www.56waat.com/hair

منتديات نسائيه

http://www.fr7ty.com/vb

فيديو مقاطع

http://www.fr7ty.com

حليمة بولند

http://www.7lema.net

Anonymous said...

مصر كلها بتساءل : أين ذهب ال ” 130 مليار دولار” ؟…..؟

ثقافة الهزيمة .. في مهب الريح.

فى حديثه بقناة الجزيرة فى سبتمبر 2004 قال الأستاذ محمد حسنين هيكل أنه خلال الثلاثين سنة الأخيرة حصلت مصر على 150 مليار دولارعلى شكل منح وقروض وهبات .. صرف منها حوالى 12 مليار دولارعلى مشاريع البنية الأساسية وستة مليارات دولارعلى مشروع مترو الأنفاق .. ومصيرالمبلغ الباقى غير واضح !!!! أين ذهب هذا المبلغ الضخم وهو ” 130 مليار دولار” ؟…..؟

لمزيد من التفاصيل أذهب إلى مقالات ثقافة الهزيمة بالرابط التالى

www.ouregypt.us